"Move Fast And Break Things" - מארק צוקרברג

מחפשים לפרסם את העסק? רוצים לשאול שאלה?

עולם הפרסום השתנה לחלוטין ב-5 השנים האחרונות ומשבר הקורונה האיץ את הטרנספורמציה שענף השיווק עובר. אם פעם כל מה שהיה צריך לעשות כדי לפרסם ולהגיע ללקוחות היה "לצעוק" חזק והרבה, היום זה השתנה. המשתמשים רוצים לקבל ערך, ללא מניעים וללא מכירות – אלא לקבל אותנטיות ותמורה עבור הזמן שלהם. עלינו להיות חכמים, לספק שירות יוצא מן הכלל ולשווק בצורה חכמה. להתרכז בלתת ערך ללקוח ולשקף את זה במודעות הפרסום. במקום לפרסם כמה אנחנו איכותיים והכי טובים, כדאי:

  • לשתף ביקורות והמלצות של לקוחות אמייתיים.
  • לספק פתרונות לבעיות והכאבים שהלקוחות שלנו חווים ולהציע תכני מידע חינמיים.
  • לייצר סרטונים איכותיים כי ב-2022 הוידאו צועד בראש.
  • לספק שירות מעולה שיגרום ללקוח להמליץ לאחרים
  • לבקש מלקוחות להשאיר ביקורות ברשתות החברתיות

 

 

יצירת קשר במייל:

רוצה לקרוא על מידע רלוונטי על שיווק דיגיטלי לעסקים והתנהלות פיננסית?

כדאי להיכנס למרכז המידע שלנו

שיווק דיגיטלי לעסק